W naszej sieci awarie można zgłaszać w następujący sposób:
- Telefonicznie pod numerem 61 666 23 00
- Za pomocą eBok (po zalogowaniu na stronie http://www.neter.pl/ebok)
Numer Klienta i PIN to dane które znajdziecie Państwo na każdej otrzymanej fakturze i w umowie. - Mailowo na adres bok@neter.pl
BOK jest czynny od poniedziałku do piątku od godziny 8 do 16
Zgłoszenia wysłane na maila lub przez eBOK będą przyjmowane następnego dnia roboczego od godziny 8
W dniach roboczych poza godzinami pracy BOK, czyli po godzinie 16 prosimy przesłać zgłoszenie przez SMS na numer telefonem 695 214 749
O zasadach przyjmowania reklamacji można przeczytać w dziale 8 Regulaminu.
Zgodnie z nowelizacją reklamację możesz złożyć: pisemnie; ustnie – telefonicznie lub osobiście do protokołu sporządzonego przez pracownika firmy; elektronicznie, o ile dostawca usług zapewnia taką możliwość. Reklamację możesz złożyć w każdej jednostce obsługującej użytkowników danego dostawcy usług. Jeśli składasz reklamację:
- osobiście w jednostce obsługującej użytkowników danego dostawcy usług w formie pisemnej lub ustnie do protokołu – osoba, która ją przyjmuje w oddziale firmy jest zobowiązana do niezwłocznego potwierdzenia jej przyjęcia,
- telefonicznie, elektronicznie lub przesyłasz ją pisemnie – dostawca usług jest zobowiązany potwierdzić jej przyjęcie w ciągu 14 dni.
Potwierdzenie przyjęcia reklamacji powinno mieć formę papierową. Za zgodą reklamującego dostawca usług wysyła potwierdzenie przyjęcia reklamacji w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej wskazany przez reklamującego lub z wykorzystaniem innego wskazanego przez reklamującego środka komunikacji elektronicznej. Zgoda reklamującego będzie musiała mieć charakter wyraźnego oświadczenia ze wskazaniem akceptowanych przez reklamującego środków komunikacji elektronicznej.
W przypadku złożenia reklamacji elektronicznie dostawca usług wysyła potwierdzenie przyjęcia reklamacji w formie elektronicznej na adres poczty elektronicznej wskazany przez reklamującego lub na adres, z którego reklamacja została wysłana lub z wykorzystaniem innego wskazanego przez reklamującego środka komunikacji elektronicznej.
Potwierdzenie przyjęcia reklamacji powinno zawierać wskazanie dnia złożenia reklamacji oraz nazwę, adres i numer telefonu do jednostki, która zajmuje się rozpatrzeniem Twojej reklamacji.
Reklamacja musi zawierać:
- imię i nazwisko (lub nazwę firmy),
- adres zamieszkania (lub siedziby firmy),
- określenie przedmiotu reklamacji i reklamowanego okresu,
- przedstawianie okoliczności uzasadniających reklamację,
- Twój numer ewidencyjny (znajdziesz na rachunku albo w podpisanej przez Ciebie umowie) lub numer telefonu, którego dotyczy reklamacja,
- datę zawarcia umowy i określony w niej termin rozpoczęcia świadczenia usługi telekomunikacyjnej – jeśli reklamujesz niedotrzymanie terminu zapisanego w umowie,
- wysokość kwoty odszkodowania lub innej nalezności wynikającej z umowy, jeśli żądasz od dostawcy usług jej wypłaty,
- numer konta bankowego lub adres właściwy do wypłaty odszkodowania lub innej należności albo wniosek o ich zaliczenie na poczet przyszłych płatności – tylko w wypadku, jeśli żądasz od dostawcy usług konkretnej kwoty odszkodowania,
- Twój podpis (jeśli zgłaszasz reklamację pisemnie).
Procedurę składania i rozpatrywania reklamacji usług telekomunikacyjnych, regulują postanowienia: